social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

سه‌شنبه1403/2/4

08:18:5

18

حضور مدیر کل استاندارد خراسان شمالی در برنامه تلویزیونی«آئینه خدمت»

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان خراسان شمالی، محمد خوران، مدیر کل استاندارد خراسان شمالی به همراه روسای اداره کل در برنامه تلویزیونی، « آئینه خدمت » از صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی حضور یافت. 
محمد خوران در زمینه اهداف و برنامه‌های اداره کل استاندارد استان اعم از آموزش و ترویج، ارزیابی انطباق ،اندازه شناسی، تدوین استانداردهای ملی، تاییدیه ایمنی آسانسور ها، استاندارد سازی جایگاه‌های CNG، بازرسی از مراکز عرضه کالا و مصنوعات طلا،طرح پایش کمیت فرآورده‌های بسته بندی ، صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد و... مطالبی ارائه نمود.
خوران در ادامه بیان کرد: طرح ویژه عیدانه استاندارد شامل بازرسی از بازار ویژه نوروز و بازار ویژه مبارک رمضان،بازرسی از خدمات ارایه شده در مراکز اقامتی،فروشگاه های زنجیره ای،میدان میوه و تره بار، خشکبار و عرضه شیرینی، رستوران و قهوه خانه، قالیشویی و خدمات پایانه،های مسافربری است.
خوران در پایان در خصوص معرفی سامانه 10001517 به هم استانی‌های عزیز اعلام نمود، تمامی مردم می توانند جهت اطلاع از اصالت علامت استاندارد درج شده بر روی کالاهای مورد نیاز خود، با ارسال کد ده رقمی درج شده زیر علامت استاندارد به شماره پیامکی 10001517 به صورت رایگان تمامی مشخصات آن کالا را جهت اطمینان خاطر از کالای تهیه شده بدست آوردند.