social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

دوشنبه1403/1/27

10:40:5

68

استاندار خراسان شمالی:

فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه اهمیت ویژه‌ای دارد

محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی صبح امروز در دیدار با محمد خوران، مدیر کل استاندارد و تعدادی از کارکنان این مجموعه بر فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل استاندارد خراسان شمالی، محمد رضا حسین نژاد با بیان اینکه استاندارد از نقش و اهمیت ویژه‌ای در زندگی روزمره مردم برخوردار است، اظهارداشت: فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه می‌تواند آگاهی مردم را نسبت به این مقوله افزایش داده و در نهایت با تبدیل این آگاهی به مطالبه عمومی منجر به ارتقا کیفیت کالا و خدمات در جامعه شود.
حسین نژاد سال ۱۴۰۳ را با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به نام جهش تولید، سالی پر مسؤلیت برای تمام دستگاه‌هایی که به نحوی به تولید وابسته هستند عنوان‌ کرد و افزود: برند استاندارد بر روی تمام کالا و خدمات باید نقطه امید و یک اطمینان خاطر از کیفیت و رعایت تمام اصول ساخت برای مردم باشد.
استاندار خراسان شمالی گفت: در کنار وظایف  گسترده حوزه استاندارد، آگاه سازی و اطلاع رسانی دقیق، ترویج فرهنگ استاندارد برای مردم که سبب همراه و همسو شدن و مشارکت آنان می شود، از اهمیت ویژه برخوردار است.
مدیر کل استاندارد خراسان شمالی نیز در این دیدار از حمایت‌های استاندار در راستای پیشبرد اهداف این مجموعه، قدردانی کرد و این حمایت‌ها را مایه دلگرمی و انگیزه برای تلاش مضاعف کارکنان این مجموعه عنوان کرد.
محمد خوران ضمن ارائه گزارش عملکرد کوتاه،  اجرای برنامه های متنوع و متعدد این سازمان و اقدامات در راستای ترویج مقوله فرهنگ سازی استاندارد در جامعه را مورد توجه قرار داد.