دسترسی سریع

اخبار اداره کل استاندارد خراسان شمالی بيشتر

تشریح طرح تحول نظام استاندارد در نشست تخصصی استاندارد و آموزش و پرورش خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومي اداره كل استاندارد خراسان شمالي، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت که به نام تحول و خلاقیت نامگذاری شده، نشست تخصصی اداره کل استاندارد و آموزش و پرورش خراسان شمالي با موضوعیت طرح تحول نظام استاندارد و همچنین توسعه فرهنگ استاندارد برگزار شد.
فهيمه مهمان نواز، مدير كل استاندارد خراسان شمالي در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دولت و یادو خاطره شهیدان گرانقدر  رجایی و باهنر، موضوع طرح تحولی سازمان را با توجه به ماده 17 قانون و تقویت سازمان ملی استاندارد، تشریح و افزود: استانداردسازی خدمات، رویکردی نوین در طرح تحولی سازمان است که حوزه آموزش و پرورش یکی از موضوعات قابل توجه و اهمیت در این طرح می باشد.
وی ادامه داد: در سنوات قبل همکاری هایی با آموزش و پرورش استان انجام شده است ولی با توجه به طرح تحولی نیازمند توجه بیشتر به این امر بوده که مقرر گردید تفاهم نامه ای به جهت پیشبرد اهداف طرفین برای اجرای مستمر در طول سال منعقد شود.  
اکبری مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی نیز در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت ها و تعاملات صورت گرفته، گفت: استاندارد در همه امور زندگی اهمیت دارد و باید دانش آموزان با این مقوله به نحو شایسته آشنا شده تا فرهنگ سازی از پایه صورت پذیرد.