دسترسی سریع

اخبار اداره کل استاندارد خراسان شمالی بيشتر

همزمان با گرامیداشت هفته معلم

انعقاد تفاهم نامه استاندارد و دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومي اداره كل استاندارد خراسان شمالي، به منظور برقراری ارتباط منظم و سازمان یافته و بهره گیری از توانمندی های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، مشاوره ای و فناوری و در راستای اجرای قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و بهره مندی از ظرفیت و تجارب دو طرف ، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل استاندارد و دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی منعقد شد.
فهیمه مهمان نواز مدیر کل استاندارد خراسان شمالی در این نشست ضمن گرامیداشت هفته و مقام معلم، خاطر نشان کرد: ارتقاء ارتباط استاندارد و دانشگاه فرهنگیان به دلیل ماموریت ویژه این دانشگاه در پرورش معلمین آینده، می تواند زبان مشترک استاندارد و نسل جدید را تقویت نماید و ساختار فکری استاندارد آینده سازان را نهادینه نماید.
وی در ادامه افزود: مهارت افزایی و ارتقاء دانش استاندارد یکی از اهداف اصلی تفاهم نامه خواهد بود که می تواند در همه مخاطبین از جمله اعضای هیات علمی، دانشجو معلمان و سایر ذینفعان، تسری یابد.
گفتنی است ترويج و توسعه فرهنگ استاندارد، تدوین استانداردها، برگزاري مشترك دوره هاي آموزشي و دوره های ضمن خدمت، تربیت مدرس و مربی در حوزه استانداردسازی و ... از اهم موضوعات مورد بحث و بررسي در اين جلسه و تفاهم نامه می باشد.