دسترسی سریع

رویدادهای مهم بيشتر

اطلاعیه

مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی

به اطلاع کلیه افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی اداره کل استاندارد خراسان شمالی می رساند مدارک زیر را جهت ارایه در روز مصاحبه آماده نمایند:
1- رتبه تحصیلی مندرج در کارنامه تحصیلی و مدرک تحصیلی
2- گواهی معتبر کسب رتبه در المپیاد دانشجویی
3- مقالات علمی، پژوهشی و ترویجی (داخلی و خارجی)
4- کتاب تالیفی یا ترجمه کتاب
5- کسب مقام در المپیادهای علمی، جشنواره های معتبر علمی و فناوری، هنری و فرهنگی، ادبی و دینی
6- مدرک زبان معتبر
7- اصل و تصویر مدارک شناسایی، کارت ملی، کارت پایان خدمت (برای آقایان)، مدارک ایثارگری (برای ایثارگران)، تاییدیه بهزیستی (برای معلولان)
8- دو قطعه عکس


داوطلبان گرامی:
با آرزوی صحت و سلامتی و اطمینان بخشی از رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در فرآیند مصاحبه تخصصی حضوری توسط این اداره کل و همچنین تقاضای رعایت نکات بهداشتی توسط داوطلبان، حسب الزامات مقرر در انجام فرآیند مصاحبه تخصصی بدین وسیله نکات حائز اهمیت به شرح زیر را به منظور رعایت عدالت، شفاف سازی، امانتداری و برقراری نظم و ترتیب در انجام مصاحبه به اطلاع می رساند:
1- هماهنگی معمول و کسب نظر از امور آمار، برنامه ریزی و تأمین نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور، انجام مصاحبه بر اساس فرم های مربوطه مشتمل بر سه عنوان با تعیین مصادیق و حداکثر امتیاز به تفکیک زیر صورت می پذیرد:
الف- سوابق آموزشی و پژوهشی (حداکثر 30 امتیاز)
ب- دانش و مهارت شغلی (حداکثر 40 امتیاز)
پ- روانشناسی (حداکثر 30 امتیاز)
2- استقرار گروه های مصاحبه بر اساس فهرست مصاحبه شوندگان و تاریخ و زمان حضور آنان به ترتیب مشتمل بر:
الف- گروه کارشناسی جهت بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی
ب- روانشناس جهت انجام مصاحبه روانشناسی
پ- گروه مصاحبه جهت طرح سوالات مربوط به دانش شغلی و مهارت پذیری
3- نظارت بر حسن انجام امور در گروه های فوق توسط نماینده / نمایندگان سازمان ملی استادارد ایران، نماینده / نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ،مدیرکل و رییس منابع انسانی و امور پشتیبانی اداره کل استاندارد خراسان شمالی انجام می گیرد.
4- مکان مصاحبه (که با نصب تابلو و علامت مشخص خواهد شد) واقع در بجنورد، خیابان نادر روبروی پارک شهید آذری، اداره کل استاندارد استان خراسان شمالی ، طبقه دوم سالن جلسات شهید قاسم سلیمانی تعیین شده است.

5- زمان شروع مصاحبه  ساعت 8 صبح روز سه شنبه به تارخ  1400/03/18 خواهد بود.

از پذیرفته شدگان درخواست می شود:
1- پذیرفته شدگان مندرج در فهرست ارایه شده در زیرپورتال اداره کل استاندارد خراسان شمالی مکلفند با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی- شناسنامه) حداقل یک ساعت قبل از زمان تعیین شده در محل انجام مصاحبه حضور یابند.
2- پذیرفته شدگان با مراجعه به فهرست می بایست از تاریخ و زمان مصاحبه خود اطلاع دقیق حاصل نموده و در همان تاریخ مراجعه نمایند.
3- پذیرفته شدگان مکلفند با در دست داشتن مدارک (مدارک مربوط به برگزیدگان 1 تا 3 علمی دانشجویی از نظر مقطع تحصیلی و المپیاد، مقالات، کتاب، کسب مقام در جشنواره های علمی و یا هنری و مدرک زبان معتبر) خود را به مکان مصاحبه معرفی نمایند.
4- با توجه به لزوم رعایت زمانبندی مقرر در انجام مصاحبه، در صورت عدم مراجعه به موقع مصاحبه شونده به محل مصاحبه، به منزله غیبت تلقی و فرم مصاحبه با درج عبارت «غیبت» با امضای کمیته مصاحبه صادر می گردد. لذا هر گونه مراجعه بعد از وقت مقرر و طرح درخواست تجدید زمان مصاحبه قطعا به لحاظ زمانبندی معمول، عملی و مقدور نخواهد بود.
سایر موارد:
1- به جهت تکریم پذیرفته شدگان نسبت به استقرار میز پاسخگویی در محل انجام مصاحبه مبادرت به عمل می آید.
2- همکاران و عوامل برگزار کننده مصاحبه تخصصی در اداره کل استاندارد خراسان شمالی نهایت تلاش خود را صرف انجام به موقع (زمانبندی شده) مصاحبه نموده لیکن بروز هرگونه تاخیر احتمالی دور از ذهن نمی باشد، لذا از داوطلبان گرامی انتظار می رود در انجام سه مرحله مصاحبه، حوصله و تحمل لازم را معمول دارند.
3- بنا به تکلیف مقرر، نتیجه نهایی آزمون استخدامی همه مصاحبه شوندگان، پس از جمع بندی نتایج مصاحبه بر اساس فرم های مربوطه (که جداگانه به تایید مسئولان بررسی مستندات و کارگروه های انجام مصاحبه می رسد) و با لحاظ نمودن امتیاز و رتبه آزمون کتبی، با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی می شود، لذا خواهشمند است از هر گونه تماس و مراجعه بعدی و یا انجام مکاتبه برای اخذ نمره و رتبه خودداری شود.
4- اعضای کمیته مصاحبه اداره کل در پی یافتن اصلح ترین افراد از بین منتخبان مرحله اول (آزمون کتبی) بوده و رعایت انصاف و عدالت و بی طرفی را سرلوحه امور این مصاحبه قرار می دهند. لیکن بدیهی است در این مرحله تعدادی از پذیرفته شدگان، واجد شرایط قادر به کسب نمره برتر (بر اساس ظرفیت اعلام شده از بین افراد اصلی و افراد ذخیره) نباشند.

اداره کل استاندارد استان خراسان شمالی


لینک اسامی پذیرفته شدگان