دسترسی سریع

اخبار اداره کل استاندارد خراسان شمالی بيشتر

مدیر کل استاندارد خراسان شمالی:

فضای ناامن عرضه تولیدات غیر استاندارد با افزایش آگاهی و نظارت مردمی

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان شمالی، نصب برچسب اطلاع رسانی در واحدهای صنفی و مراکز عرضه در شهرهای جاجرم و پیش قلعه انجام شد.
فهیمه مهمان نواز مدیر کل استاندارد خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح نصب برچسب اطلاع رسانی در واحدهای صنفی و مراکز عرضه استان، گفت: افزایش آگاهی در زمینه استاندارد، ارتقاء سطح  فرهنگ عمومی به دنبال خواهد داشت و نظارت جامعه را در این زمینه دقیق تر خواهد کرد. افزایش نظارت ها به ویژه نظارت های مردمی، فضای عرضه محصولات غیر استاندارد را ناامن می نماید که نتیجه آن حمایت و استقبال مضاعف از تولید استاندارد داخلی خواهد بود.
وی ضمن بر ادامه نصب برچسب اطلاع رسانی در سایر شهرستانهای استان تاکید کرد و افزود: تلفن گویای 1517، شماره تلفن های مندرج در زیر پرتال اداره کل استاندارد خراسان شمالی (http://bojnord.isiri.gov.ir) و ... پل های ارتباطی اداره کل  هستند.
گفتنی است به منظور اطمینان از اصالت علامت استاندارد، با ارسال كد ده رقمی درج شده برروی محصول به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، از نام واحد توليدي، نام محصول، وضعيت پروانه كاربرد علامت استاندارد، تاريخ انقضاي آن و... اطلاع حاصل فرمایید.