دسترسی سریع

اخبار اداره کل استاندارد خراسان شمالی بيشتر

ارتقاء دانش عمومی و افزایش نظارت مردمی از مصادیق معروف شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر درخراسان شمالی

به گزارش روابط عمومي اداره كل استاندارد خراسان شمالي، دومین جلسه شوراي احیای امر به معروف و نهي از منكر ذیل شورای فرهنگی اداره كل، با حضور دبیر و معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، برگزار شد.
فهیمه مهمان نواز رییس شورای فرهنگی و امربه معروف ونهی از منکر استانداردخراسان شمالی ضمن اعلام این خبر و پس از ارائه گزارش دبير شورا از اقدامات انجام شده گفت: برنامه ریزی و اقدامات شورای احیای فریضتین در اداره کل غالبا بر پاسخگویی مسئولانه تاکید دارد و تلاش می گردد در این دستگاه تخصصی، فریضه احیای امر به معروف و نهی ازمنکر به شیوه های جدید از جمله افزایش آگاهی ها و ارتقاء دانش عمومی جامعه و نظارت مردمی در زمینه استاندارد، پیگیری شود.
مدیرکل استاندارد افزود: فعالیتهای فرهنگی و فرهنگ ساز نیازمند زمان می باشد که با استمرار، اهداف مدنظر نهادینه خواهد شد.
حجت الاسلام هادی رحیمی دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان، ضمن تقدیر از فعالیتهای انجام شده در استاندارد خراسان شمالی در راستای احیا و رعایت امر به معروف ونهی از  منکر در اداره کل و بین کارکنان و سایر افراد مرتبط برون سازمانی، گفت: تحول در دانش، نگرش و رفتار افراد هدف نهایی فعالیت های این حوزه است و آموزش و دانش افزایی ابزاری قدرتمند برای رسیدن به اهداف است.
گفتنی است دراین جلسه احکام رییس، دبیر و اعضای شورای امر به معروف ونهی از منکر استاندارد خراسان شمالی توسط دبیر ستاد استان، اهدا و در پایان نیز از سه نفر از فعالین حوزه نماز تقدیر گردید.