دسترسی سریع

اخبار اداره کل استاندارد خراسان شمالی بيشتر

پلمپ آسانسور مجتمع اقامتی در بجنورد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان شمالی، به منظور حفظ سلامت و ایمنی استفاده کنندگان، آسانسور یکی از  مجتمع های اقامتی در بجنورد به دلیل عدم اخذ تاییدیه ایمنی اولیه و نواقص بحرانی پلمپ شد.
مهمان نواز مديركل استاندارد خراسان شمالي با اعلام اين مطلب افزود: تاييديه هاي آسانسور داراي اعتبار يكساله است و در صورت عدم انجام سرويس و نگهداري مستمر توسط شركت هاي مجاز و عدم بازرسي ادواري ساليانه توسط بازرسان تاييدصلاحيت شده سازمان ملي استاندارد و تمدید تاییدیه ایمنی کیفیت آسانسور ، مسئوليت حوادث و سوانح  احتمالي به عهده مالكين و مديران ساختمان هاي داراي آسانسور و شركت طرف قرارداد سرويس و نگهداري آسانسور مربوطه خواهد بود.
گفتني است: عقد قرارداد نصب و راه اندازي و همچنين سرويس و نگهداري آسانسور تنها با شركت هاي معتبر و دارنده پروانه طراحي مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مجاز است.

مهمان نواز در ادامه تاکید کرد: با توجه به مفاد قراردادهای بیمه شرکت های بیمه گذار مبنی بر داشتن مجوزهای قانونی آسانسور جهت پرداخت خسارت های بیمه ای در صورت بروز حوادث، مالکین و بهره برداران آسانسور در صورت عدم تمدید تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور با مشکلات جدی مواجه خواهند شد.